Calendarul editorial

calendar editorial pentru contru marketing prin continut

Importanţa calendarului editorial în strategia de conţinut …şi de timp

 

Am scris în articolul trecut despre importanţa blogului de companie şi despre cât de util este acesta pentru promovarea online. Planificarea unui calendar editorial te ajută în menţinerea unui conţinut activ şi care te conduce către rezultate care se reflect în numărul de vizitatori pe site. Încet, în timp, dar pe termen lung.

Nu folosesc un calendar de tipul wordpress, ci template-ul calendarului, pe care l-am creat în  Excel, pe care l-am adaptat necesităţilor IXPR îl încarc pe Google Drive. Ca de exemplu, am înlocuit Buyer Persona cu Audienţa targetată,  deşi întotdeauna iau aminte care este tipologia celui cărui mă adresez.  Materialul pe care vi-l pun la dispoziţie este în format pdf, Nitro are o unstensilă care trasnformă format pdf in Excel.

Cum cizmarul umblă de obicei fără talpă, în mod similar IXPR a rămas în urmă cu propriul conţinut!   Planificarea noastră arată bine,  dar nu respectă data publicării! smiley

Cu ce te ajută calendarul editorial:

  • îţi permite să canalizezi conţinutul pe subiecte care pot atrage vizitatori interesaţi de produsele tale;
  • poţi monitoriza rezultatele pe cuvinte cheie;
  • te organizează şi nu te trezeşti că te afli în faţa unei coli albe de hârtie (sau un “content editor”), care rămâne albă;
  • te motivează să ţii ritmul cu ceea ce ţi-ai propus. Când scrii pentru client este mai simplu, trebuie să avansezi în ritmul pe l-ai contractat, la calitatea contractată;
  • te ajută, cel puţin în zilele de inspiraţie şi pe teme care nu necesită o documentare amplă, să fii mai eficient. Suplimentar la template-ul  pe care vi-l dau, la şablonul pe care îl folosesc am adăugat şi durata scrierii unui articol (incluzând documentarea).

Vă pun materialul la dispoziţie pe de o parte fiindcă îl consider util, cel puţin pe mine mă ajută. Pe de altă parte, la rândul meu am avut baza de la alţii. Până la urmă “sharing is giving”!

 

[CONTACT_FORM_TO_EMAIL id=”2″]

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather