Content Vizual

Una dintre cele mai eficiente forme actuale de marketing digital este reprezentată de contentul vizual. Imaginile, materialele video, diagramele, infograficele, meme-urile, animațiile  și slide dack-urile sunt variante de conținut cu un grad ridicat de receptare, interacțiune și rată de conversie.

Modalitatea simplă de accesare și redirecționare a conținutui vizual și impactul mare asupra unui segment important din publicul tânăr, face ca interesul pentru includerea lui în campaniile de promovare să fie din ce în ce mai mare.

Faptul că acest tip de conținut poate fi integrat atât pe paginile unui site de prezentare sau magazin online, cât și în orice alte forme de promovare media sau pe rețele sociale, aduce un plus oricărei prezențe online.

Oricare ar fi domeniul de activitate și direcția de comunicare, apelarea la conținut vizual de tip imagini promoționale, materiale video și animații, va susține foarte bine orice campanie de marketing.

Prezența pe internet, Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn și în paginile publicațiilor centrale are nevoie de grafică, imagine, design, conținut, concept și originalitate.

Formele de conținut vizual pe care le folosim cu succes în strategiile noastre de marketing digital includ:

  1. Grafică

Prin grafică digitală putem transforma o simplă imagine într-un mesaj publicitar de mare impact. Ajustarea și prelucrarea imaginilor, adăugarea de mesaje și call to action vă vor ajuta să captați mult mai bine atenția publicului țintă și să-l convertiți în vizitator pe site-ul vostru. Procesul de vânzare va fi susținut întotdeauna mai bine prin imagini cu grafică deosebită.

Tehnica este esențială pentru creșterea impactului campaniilor de display marketing, social media marketing  și generare de noi lead-uri. Orice material de prezentare și promovare care va fi susținut prin design și grafică originală va avea o rata de deschidere, accesare și interacțiune mult mai ridicate.

  1. Photo

O fotografie bine realizată, poate avea același impact ca un material video. Dacă mesajul comercial este promovat prin fotografii de concept și elemente sugestive, atent selectate și prelucrate, rezultatul unei  campanii  de marketing va fi mult mai bun.

Imaginile de calitate, care surprind cât mai bine un serviciu sau un produs, care oferă privitorului detaliile cele mai importante, din cât mai multe unghiuri și perspective, vând mult mai bine.

Imagina și prelucrare digitală sunt definitorii atunci când aveți nevoie de promovare pentru produs, prezentare companie, branding personal,  domenii creative,  fashion, design, pagini de promoții etc.

  1. Video

Cea mai mare rată de deschidere și de interacțiune o au în prezent materiale video.  Mesajul video bine targetat și postat pe canalul pe care publicul îl receptează cel mai bine, va contribui nu doar la o mai bună percepere a brandului, produsului sau serviciului, ci și la creșterea vânzărilor.

Materialele video realizate în mod profesionist dau mai multă valoare afacerii și felului în care clienții potențiali vor recepta produsele, serviciile, reputația companiei. Filmarile cu drone sunt la modă, speciale și de mare efect.

Prin preluare imagini și prelucrare digitală putem realiza materiale de promovare pentru prezentare produs, reclame, interviuri, video how to, cursuri, tutoriale, story-uri complexe. Compania și clienții vor avea de câștigat alegând acest tip de material, cu rata de deschidere cea mai ridicată.

  1. Animații

Animațiile sunt din ce în ce mai folosite pentru prezentarea unei firme sau a unui serviciu. Multe companii importante recurg la această modalitate simpatică și sugestivă de promovare, pentru a spune și educa  clienții cum să folosească un lucru, cum să procedeze pentru a deschide un cont, cum să facă o plată, cum să comande de pe site, care sunt serviciile, valorile și modalitatea de lucru a unei companii etc.

Tehnologiile disponibile la ora actuală permit realizarea mult mai rapidă a materialelor ce includ elemente de grafică dinamică și animații. Calitatea receptării mesajului va fi mult peste medie, cu un impact pozitiv peste așteptări.

În cazul în care vreți să faceți o campanie inedită și în trend despre un  produs sau firmă,  how to sau how it works, reclame diverse, materiale educative de orice fel, alegeți mesajul promovat prin animațiile digitale!

Contact

[contact-form-7 404 "Nu am găsit"]