Agentie de marketing digital. ✔ Cursuri marketing✔Consultanță digital marketing. ✔Content writing ✔ Copywriting✔

Studiu de caz pentru promovarea prin continut a unui site

Promovare online prin conţinut. Studiu de caz

Promovarea  pe Internet prin conţinut dă rezultate pe termen lung

Întrucât au trecut aproximativ trei luni de când a început colaborarea IXPR cu JuristFirme.ro, am considerat că e un bun moment să vedem evoluează şi cum promovarea pe Internet prin conţinut a unui site poate creşte traficul organic.

Primele discuţii  cu reprezentantul Primoris, proprietatul site-ului  JuristFirme.ro, se refereau strict la conţinut text, bineînţeles copyright, pentru site. După câteva întâlniri şi discuţii, am căzut de acord că în mai multe direcţii. Cum managerul firmei este un om  deschis la minte a înţeles că printr-un conţinut de calitate rezultatele se simt pe termen lung, chiar dacă ia mult timp pentru a vedea concret o creştere.  Cum Primoris caută un colaborator pe temen lung, am ştiut că proiectul va da roade . Am început să construim pornind de la site-ul existent.

Site-ul  la începutul colaborării:

Site B2B, un concept integrat de one stop shop pentru înfiinţare şi autorizare a noilor firme.

Vechime: nou, live de aproximativ o lună

Structură: clară, servicii, blog, inclusiv un segment de afiliere ( o idee de afiliere “răsturnată”, un mixt între affiliation marketing şi mesh. O idee foarte faină despre care o să vă scriu mai multe în viitorul apropiat, fiindcă această rubrică a prins noi forme!)

URLs:  amplu – aproximativ 100 URL-uri interne

Conţinut: aproape toate piesele de conţinut erau în zona de servicii. Ficare serviciu descris pe o structură  bine-stabilită.

-conţinut exclusiv text, fără imagini

– fiecare serviciu are propriul formular ( am fost chiar plăcut surprinsă de acest lucru! O intuiţie naturală a necesităţii cât mai multor landing pages)

– O parte a URL-urilor din zona de servicii aveau drept conţinut doar formularul dedicat

blog – un număr foarte mic de articole

Vizitatori pe site exista un număr mare de vizitatori considerând că este vorba despre B2B proaspăt lansat. Aproape toţi  erau referrals ai  pe website-ului http://infiintarifirme.ro  si http://jurist-firme.ro care apaţin Primoris.  Acesta din urma avea  aproximativ 10.000 de vizitatori pe lună, aşadar avea ce redirecţiona.  Nu exista însă trafic din “organic search”.

Social media: Cont G+, neanimat

–  Se investeşte continuu în dezvoltarea site-ului.

Ce a contribuit în creşterea JuristFirme.ro?

Cel mai mult a contribuit viziunea proprietarului site-ului de a investi pe termen lung în site, atât pe partea de conţinut, cât şi în dezvoltare, realizând că nu se face nimic peste noapte. Un alt  aspect care a ajutat ca JuristFirme.ro să se dezvolte frumos a fost colaborarea, deschiderea  spre schimbare şi transparenţa. Relaţia a fost de colaborare, nu una stricta de furnizor –beneficiar, astfel încat am comunicat permanent şi, împreună, ca echipă,   am putut ajusta diferite aspecte pe care le observam pe parcurs.

Cum a crescut Juristfirme şi ce ajustari am făcut?

Rezultatul în organic search la trei luni de la începutul colaborării?

Organic Search JuristFirme.roCifrele vorbesc, dincolo de cuvinte!

Întrucât JuristFirme.ro a acţionat încă de la început şi a investit în strategia de conţinut, rezultatele sunt evidente. Situaţia se va stabiliza în timp şi, poate, nu va mai creşte cu aceeaşi rată. Planurile noastre merg în direcţia în consolidarea imaginii online prin creşterea autorităţii de expert şi, implicit, în construirea de link-uri cu autoritate pe site-uri specializate.

Rubricile existente în cadrul blogului  rămân, dar vor apărea şi altele noi potrivit cererilor publicului nostru. Dar, deasupra oricărei acţiuni, ne vom servi vizitatorii şi vom livra conţinut realmente pentru şi în folosul lor.

by

Exit mobile version