Agentie de marketing digital. ✔ Cursuri marketing✔Consultanță digital marketing. ✔Content writing ✔ Copywriting✔

Creezi conținut?

 

Crearea de conținut pentru site – există o rețetă?

Există un mod prin care poți să creezi conținut care să țină vizitatorii pe site?  Nu există rețete universal valabile, după cum nu există doi oameni la fel.  Totuși, există criterii pe care să le luați în considerare când începeți să scrieți.

În primul rând ar trebui să scrii pentru utilizatori, cu ei în gând.De de blogul poate fi comparat cu o prajitura

De ce să creezi conținut?

Chestii importante pe care să le considerați când creați un articol:

 

Vocea și stilul. Online ca  în comunitate, vorbești după cum ți-e interlocutorul.

 

Deși am enumerat în primul rând cuvintele cheie, nu voi începe cu ele. În contextul în care accentuam necesitatea scrierii conținutului cu utilizatorul în minte, adresarea mi se pare mai importantă. Vorbește oamenilor, adresează-te lor personal ca într-o conversație. De fapt, publicul online ți-e interlocutor, invită-l la dialog!

Ca în orice discuție normală, cunoaște-ți mai întâi interlocutorul, întocmind profilul Buyer persona.

Frazele, propozițiile ar trebui să fie concise, pe înțeles, la vocea activă.  Tratează un singur subiect și păstreză-l relevant până la final.  Cuvintele trebuie să fie simple, pe înțeles. Acum depinde și pentru cine scrieți, ce tip de afacere și persoana de decizie în alegerea și publicarea conținutului.

Cuvinte cheie. Folosește-le, dar nu abuza

 

Fiecare dintre noi am observat articole scrise ca o înșiruire de cuvinte cheie. Folosirea acestora online e precum cafeaua: e bună să o bei în mod echilibrat, prea multă dăunează grav sănătății.

Ideea anterioră rămâne: scrieți pentru și despre oameni, nu pentru roboți, oricum și aceștia vor deveni din ce în ce mai umanizați! Nu doriți să aflați că un crawler a făcut indigestie digerând prea multe cuvinte cheie pe un website! Dincolo de glumă, scrieți acest articol pe tema dată, nu pe cuvinte potrivite.  

Din punct de vedere practic,  se știe deja că Google Planner sau similar sunt aplicațiile care vă sugerează  cele mai solicitate interogări.

Titluri și subtitluri: incită, dar nu tabloidiza!

Titlurile și subtitlurile sunt binevenite din mai multe puncte de vedere:

Încercați ca (sub)titlul ( H-ul) să fie scurt și să comprime întreaga descriere, dați un titlu interesant fără să exagerați.

Enumerări cu bullets:

Totul se rezumă la modul în care utilizatorul citește online față de print.  Este vorba, în principal, de o scanare rapidă în forma literei F și de timpul dedicat unui articol. Listele cu bullets se pretează tocmai acestui tip de scanare.

Poți să te apuci de scris sau… cere o ofertă!

Foto: pixabay.com

by
Exit mobile version