Ce nu iti spune intotdeauna o agentie de SEO

Secrete din lumea SEO – ce iti spune si ce nu o agentie de SEO?

 

Agentiile care se ocupa de promovarea afacerilor in mediul online sunt specializate pe realizarea unor campanii prin intermediul tehnicilor moderne. Este foarte important ca tehnicile utilizate sa urmeze tendintele actuale pentru a se putea ridica la nivelul asteptarilor clientilor. Printre aceste tehnici se afla si serviciile SEO care reprezinta o componenta importanta in marketingul online.

 

Ce este sau nu este SEO?

 

Stiinta serviciilor de optimizare SEO consta in crearea unui continut de calitate creat pentru publicul tinta exact pe expresia cautata pe motoarele de cautare. Cu alte cuvinte, Google ne spune ce expresii cauta clientii pentru a cauta anumite produse sau servicii care sunt utilizate in articole redactate de profesionisti. Aceste articole trebuie sa se adreseze in mod direct clientului,  astfel incat prin intermediul informatiilor oferite sa gaseasca ceea ce cauta cu usurinta si chiar sa devina clientul firmei respective. Pentru ca peste 93% dintre utilizatorii din mediul online chiar si fara sa isi dea seama cauta cuvinte cheie, search engine marketing (sau marketingul de cautare) a devenit o componenta importanta a promovarii online dar si pentru orice business prezent in mediul online.

seo- content seo

Cat de eficienta este promovarea prin intermediilor campaniilor SEO? Ei bine, nu este simplu de evaluat acest aspect. Insa, in mod cert veti putea sa castigati mai mult la capitolul calitate a continutului. Utilizatorul care acceseaza website-ul in mod clar va fi impresionat de continutul de calitate ce l-a ajutat sa se informeze si in mod sigur va mai reveni pentru alte informatii. Pe piata s-a remarcat aceasta oportunitate de a exploata necesitatea firmelor de a apela la servicii SEO, iar multe companii de profil care au aparut peste noapte nu se poate spune ca sunt formati neaparat din profesionisti. Acest lucru se datoreaza si faptului ca nu exista cursuri specializate de calitate care sa ii invete ce trebuie sa faca mai exact sau cum sa masoare eficienta acestei activitati. Din fericire, exista si firme de SEO care chiar stiu ce fac!

 

Despre nevoia de SEO si de promovare online a imaginii firmei

 

Multe agentii digitale au observat ca pe piata cererea este mai mare decat oferta iar cele care se ocupau de realizarea website-urilor pentru diferite categorii de clienti  si echipelele lor au devenit si specialisti in marketing online si SEO. Practic, multi dintre cei care au nevoie de site-uri reprezinta clientii ideali, intrucat in mod automat au nevoie si de promovarea online a site-urilor. Din pacate acest gen de agentii de webdesign nu inteleg ca activitatea SEO se suprapune cu tot ce comunici online, cu prezenta brandului pe retelele de socializare, forumuri, site-uri de specialitate, bloguri etc, dar, mai ales, se adreseaza utilizatorului uman. Dupa cum spuneam, nu generalizam. 

Multa lume considera ca SEO este doar un simplu artificiu utilizat pentru a optimiza site-ul si de a-l aduce in atentia cititorilor. Insa, este vorba despre mult mai mult de atat. Este vorba si despre calitatea informatiei oferite, de crearea unei prezente sustinute prin brand atat pe site-uri de nisa, site-uri de publishing, retele sociale, site-uri de streaming si altele. Sunt foarte multe aspecte de care trebuie sa se tina cont atunci cand se demareaza o campanie SEO.  Activitatea in sine nu promite rezultate spectaculoase daca activitatile sunt disparate, fara a considera si utilizatorul din spatele clickului. Insa, un profesionist va sti intotdeauna ce are nevoie fiecare tip de afacere in parte. Pentru ca exact asa cum sunt oamenii, afacerile difera intre ele iar fiecare are acel ceva aparte prin care se diferentiaza de altele

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

You must be logged in to post a comment.