Cursuri / Training de content writing și scriere creativă pentru companii

Oportunitatea

Am considerat progresiv mai mult ideea multe dintre companii să  scrie conținut text – content writing și copywriting- inhouse. Aceasta pentru că experiența mi-a arătat că un profesionist care lucrează zi de zi cu servicii sau produse specifice poate oferi, în scris, sfaturi  sau emoții pe care un content writer – scriitor – nu le poate documenta online oricât de binevoitor ar fi. Că în copywriting un profesionist care își cunoaște produsele găsește aspecte persuasive subtile care nu pot fi cuprinse într-un brief. 

Pe de altă parte, pentru că online este progresiv mai mult text și companiile au nevoie să se distingă prin ce este distinctiv. Au nevoie de scriitori care să scrie pentru oameni, orientați spre rezultat și să poată scrie unic, dincolo de șabloane. 

Și pot face aceasta prin tehnici specifice, iar aici vine în ajutor experiența mea de scris în diferite domenii.

curs content writing si scriere creativa pentru companii

Specificul cursului de content writing și scriere creativă adresat companiilor

Structura cursului este relativ unitară și o voi detalia mai jos. Nu reinventăm roata, ci doar o facem să fie funcțională în contextul ei. Aceasta o facem prin face exerciții și studii de caz specifice domeniului, pentru a răspunde, cât mai mult,  nevoii fiecărei firme.

Cursul va fi într-o pondere de 60% din timp aplicat, practic. 

O programă orientativă e mai jos.  

Structura de bază a cursului de content writing și scriere creativă

  • Textul scris în marketing și PR online. Content writing, copywriting, PR;
  • Puterea cuvântului în online. Cuvinte și intenții;
  • Avatarul clientului – demografic și psiho grafic. Voce și mesaj pornind de la cele 5 mari trăsături de personalitate;
  • Content Writing:
    • Importanța documentării unui articol pentru oameni și optimizare;
    • Structura unui articol;
    • Titlu și subtitluri ;
    • Planificarea conținutului pentru a răspunde intenției de căutare a utilizatorului. 
  • Scrierea creativă și puterea ei de seducție
    • Tehnica AIDA;
    • Texte pentru diferite forme de copywriting: landing page, Social Media; Ads (Facebook și Google);
    • Cuvintele creează realități. Cuvintele, publicul țintă și mesajul;
    • Tehnici de scriere hipnotică;
    • Modalități de reîncadrarea mesajului;
    • Modalități sau tehnici pentru stimularea creativității. 

Flexibilitate:

  • Cursul va fi concentrat asupra aspectelor pe care clientul dorește să le aprofundeze.

Durata cursului:

Răspunsul este … depinde. Totul va fi personalizat în funcție de nevoile companiei și numărul de membri în echipă. 

Minim 8 ore, în cazul în care accentul îl punem doar pe partea de content writing. 

Cum va ajuta echipa ta?

  • Delimitează mult mai clar publicul țintă și scrie pentru el;
  • Obiective orientate către scopurile companiei;
  • Modalități de a planifica blogul companiei către rezultat;
  • Modalități de a scrie specific scopului;
  • Modalități de a reîncadra mesajul pozitiv;
  • Tehnici de a stimula creativitatea chiar și sub presiune;
  • Poate transforma monologul scris în dialog.

Interesat?

Dă-mi de veste la corina @ ixpr.ro.

Trainer Corina Ștefan. De ce eu?


 Sunt profesionist în Universul content marketing cu rezultate dovedite încă din 2014. De scris, scriu dintotdeauna. Despre mine găsești mai multe aici.

Corina Ștefan

corina stefan