Am amânat mult momentul de a scrie despre iXpr. Sunt creator de business din text și context. Am experiență aproape de o viață de om în scris și pot scrie aproape pe orice temă. Dar în cazul iXpr este diferit. iXpr este mai mult decât un ”subiect”. iXpr e parte din mine și a scrie o descriere seacă despre strategie de conținut, content writing, copywriting sau consultanță online ar fi fost ca și cum aș fi rupt, sau cel puțin negat, o parte din mine. Și cred că orice business e parte din antreprenor, din fondator. În orice afacere există un vis, o dorință, o credință. Am observat și în jur. Există viața afacerii care e profund conectată cu evoluția antreprenorului.
Așa că voi aborda acest despre așa cum e, parte din ce sunt eu. Este un Despre iXpr – real, viu și animat de tot ce se aliniază cu mine, valorile mele, credințele mele, ci nu doar un text care respectă bune practici.
Din 2014, de pe când am schimbat spre content marketing, sloganul a fost Feel content. Online content. Aceasta ca un joc de cuvinte între conținut și mulțumirea pe care o aduce content marketing antreprenorului. Un slogan inspirat și jucăuș, ce sugera activitatea, efectul activității și scopul comercial, îmi ziceam eu pe atunci.
Am evoluat mult, scris mult, am experimentat mult și am și demonstrat mult. Ultima nu este o treabă pe care să o recomand, dar a avut și demonstrația un aspect bun. În acești ani am fost un content writer / copywritier – observator, un analist și un explorator al online-ului. Am descoperit propriul sistem de scriere articole SEO. Și ce să vedeți? E chiar o modalitate de a ajuta oameni și afaceri. Am învățat precum Piperuș Petrea, personajul din poveste care crește în zile câți alții în ani. Am făcut aceasta testând, explorând și urmărind rezultate. Așa am ajuns să asigur rezultate pentru clienții mei, fiind atentă la acțiune vs. rezultat. Nu am urmat toate rețetele, ci mai degrabă am văzut afacerile online ca pe o entitate care atrage un public cu dorințe și nevoi care sunt exprimate în cuvinte. Până și imaginile reprezintă cuvinte, iar cuvintele ce descriu imagini, la rândul lor, exprimă emoții sau nevoi.
Iar de aici încolo, dincolo de intuiție, a intervenit talentul meu de analist, știința de a alege volume de căutare vs. similarități lingvistice, relevanța pe long tail keywords (cuvinte cheie lungi), de a planifica pentru relevanță, a alege si optimiza sisteme de plasare media, de a construi parteneriate pentru parteneriate și tot așa…
În noua viziune, am dorit ca valorile iXpr să mă reprezinte și această trans-formare să fie de esență. Pentru că știu că suntem percepții și ce vedem noi poate fi diferit în ochii celorlați, am întrebat clienții vechi care consideră că sunt valorile iXpr și care percep că ar fi valorile mele.
După cum mă așteptam și scriam la început, toți clienții pe care i-am chestionat asociază iXpr mie, iar valorile se suprapun. 🙂 Le enumăr pe cele care se repetă, spuse în cuvinte diferite:
Și pentru că mă aliniez simplității, am ales primele trei pe care le cred și pe care și ceilalți le văd. Așadar valorile primare ale iXpr sunt ale mele și vice versa:
Interesant să am primă valoare de business umanitatea, dar afacerile cresc oameni și oamenii afaceri, nu-i așa?
Iar umanitatea începe cu noi.
Eram în 2014 pe când a fost nevoie să iau o decizie cu ce se întâmplă cu I explore (Unexplored Holiday) – agenție de turism pe care o doream pentru turiști străini cu nevoi speciale.
Decizia de a pune stop turismului accesibil îmi era evidentă, întrebarea profundă era: ”și acum ce? Ce aleg să fac de drag și util pentru oameni?”
Așa am transformat o agenție de turism în agenție de content writing. Acum evoluăm și transformăm încă o dată.
Hai să ne transformăm împreună, cu o viziune comună: Grow & Glow!
Corina Ștefan
PS: despre mine, Corina Ștefan, găsești mai multe aici.
Scrie-ne!