Copywriting

"When I write an advertisement, I don’t want you to tell me that you find it ‘creative.’ I want you to find it so interesting that you buy the product."
David Ogilvy

Ti s-a întâmplat să cumperi un produs pentru simplul fapt că mesajul de vânzare te-a ”strigat”?
Sau să spui ”ăsta este!” când i-ai văzut descrierea?

Dacă te întrebi de ce ai avea nevoie de copywriting, tocmai ai aflat ce poate face pentru afacerea ta: influențează sau convinge prin mesaje potrivite.

Când afacerea voastră are nevoie de texte al căror mesaj să treacă dincolo de cuvinte, este indicat să apelați la servicii de copywriting.  Publicitatea și formele de promovare au evoluat mult în ultima vreme și fiecare canal are nevoie de o abordare profesionistă, adecvată și personalizată.

Brand copy, product copy and sales copy reprezintă o îmbinare inteligentă de artă și cuvinte, cu rolul de a produce imagine, încredere, autoritate și acțiune în vânzări. Serviciile specializate de realizare texte publicitare contribuie în mod important la a avea o prezență competitivă pe toate canalele de promovare.

Noi cei de la IXPR avem priceperea și experiența necesare pentru  a face copywriting de calitate, în măsură să crească vizibilitatea brandului, să ajute să ajungeți la publicul potrivit și să producă conversie.

Marketingul actual are nevoie de o abordare creativă, inteligentă și inspirată, în acord cu cele mai noi practici de promovare online. Printre instrumentele folosite pentru a produce brand awareness, trafic și conversie noi folosim:

1. Tehnici specifice de descriere produse

Fiecare domeniu de activitate are exigențele și specificul lui, ce trebuie exploatate corespunzător, printr-o promovate originală și tehnici specifice de descriere produse. Calitatea copywriting-ului va influența atât modul în care se prezintă produsele, cât și felul în care este perceput brandul.

Cu cât descrierile sunt mai interesante, atractive și complete, cu atât angajamentul și rata de conversie vor fi mai bune. Serviciile și produsele prezentate profesionist vor fi accesate de mai mulți  utilizatori, vor aduce trafic și un ranking mai bun.

Clienții au nevoie să găsească pe pagina de produs, acele informații și detalii pe care ei le consideră importante pentru căutările și nevoia lor de informarmare. Cu cât textele sunt mai bine scrise, cu atât șansa de a converti un client din simplu vizitator pe site în cumpărător este mai mare.

2. Social media

Rețelele social media sunt un motor de eficiență pe care orice afacere online trebuie să-l includă printre elementele esențiale de promovare. Prezența pe principalele rețele sociale, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. asigură nu doar o interacțiune mai bună cu clienții, ci și un trafic important pentru site.

Postările regulate, informative, educative și deconectante, sunt ideale pentru a comunica cu publicul interesat și a informa în legătură cu orice noutate. Produsele și serviciile noi, organizarea de lansări și de evenimente, participarea le târguri, expoziții, conferințe în domeni, campaniile de reduceri, discounturi, promoțiii etc.  sunt cel mai bine receptate prin postări pe social media.

3. Landing pages

Întreg efortul de marketing trebuie să se fie susținut prin crearea și optimizarea tuturor paginilor site-ului, dar mai ales a landing page-urilor. Dacă acestea sunt speciale ca grafică și mesaj pentru retenție, colectare de adrese de mail, răspuns și feedback, obținerea de lead-uri și de noi clienți va fi mult mai ușoară.

Calitatea designului și a textelor paginilor pe care ajung utilizatorii în urma organizării unor campanii de promovare sau PPC, sunt la fel de importante ca și calitatea conceptului și mesajelor de marketing.

Clienții actuali au alte preferințe și exigențe, de aceea experiența oferită printr-o metodă modernă de prezentare și promovare trebuie să se ridice cât mai sus în așteptările lor. Serviciile specializate de copywriting au menirea de a veni în ajutor și de întregi efortul depus de o echipă specializată  din care fac parte experți în grafică, design și SEO.

4. Descriere site-uri

Un site cu cea mai bună grafică, conținut și optimizare are nevoie de un limbaj profesionist pentru a ajunge cât mai bine la publicul vizat. Astfel una va fi modalitatea de scriere, abordarea și mesajul scris al unei firme B2B, alta cea care vizează o afacere B2C.

Pentru a găsi tonalitatea și adresarea cea mai potrivită, care să capteze atenția audienței  este nevoie de tehnici specifice de marketing prin conținut. Serviciile de copywriting stăpânesc foarte bine limbajul cel mai adecvat pentru o descriere de site adaptată și adecvată.

  1. 5. Newsletter

Una dintre cele mai bune modalitățile de a comunica permanent cu o bază de clienții actuali și potențiali este prin newsletter. ROI-ul este cel mai bun. Cu un sistem adecvat de colectare adrese de mail, ce respectă toate reglementările GDPR, se pot obține conversii spectaculoase.

Campaniile de e-mail marketing și newsletter sunt extrem de eficiente, oricare ar fi specificul afacerii și domeniul de activitate. Găsirea mesajului adecvat între promovare, informare și angajament va juca un rol decisiv în succesul fiecărui demers de comunicare și promovare online.

Contact

[contact-form-7 404 "Nu am găsit"]