Părerea mea despre QuickShop.ro după șase luni de lucru în echipă

sediu - parerea mea despre quickshop

Da, nu te fi așteptat ca aici pe site ul ixpr.ro unde eu sunt fondator să vorbesc despre mine ca angajat. Da, am fost angajată a quickshop.ro, Vertical Cia de fapt, timp de șase luni. Și, Adevărul este că, inclusiv acum când sunt colaborator extern parte din echipa VERTICAL CIA, din echipa quickshop.ro, prin colaborare, dar, mai ales pentru că eu cred în QuickShop.ro.

Și, pentru că sunt om care lucrează în și prin cuvinte cheie și care răspunde intențiilor dincolo de căutări vă răspund și vouă celor care ați căutat parere QuickShop.ro. Și vin cu o perspectivă din casă, ca a unui om care chiar s a alăturat din credința alături de echipă și care, chiar dacă are o altă perspectivă a colaborării acum, vede lucrurile așa cum sunt, dintr-o experiență îndelungată și continuă.

Două lucruri vreau să subliniez înainte de a purcede la scris cu ce cred despre Quickshop:

  • Este eveidentă încrederea pentru că veneam după 10 ani de autonomie ca soloprenor, așadar am crezut într-atât de mult în companie încât să zgudui acest echilibru pe care l-am creat în timp.
  • Inițiativa de a scrie acest articol îmi aparține 100%.

Părerea mea despre quickshop.ro înainte de angajare

Adevărul e că nu mai fi angajat Niciodată dacă nu ar fi crezut în echipa quickshop .ro. De fapt ăsta este motivul pentru care m-am alăturat în prima fază și, astfel, răspund multora care m-au întrebat cum de m-am angajat. Și nu știu cât credeți voi în povestirile acelea cu manifestarea, dar pentru că eu cred că viața ne răspunde. Iar eu am ajuns la quickshop pentru că ea a răspuns unei cereri pe care am făcut o cu ani în urmă, ca o glumă materializată.

Istoria mea cu quickshop.ro

Sunt colaborator al Quick Shop de ani buni, mai exact din 2017.

Iți poate spune ceva într-o lume totul pe repede înainte o colaborare care se așează. Era pe când eu mă așezam lini pe drumul SEO content și vorbeam cu cineva despre cu cine mai lucrez pe parte de content. Am povestit printre altele și de Quick Shop și despre Andrei. De fapt, chiar am spus că aș lucra câteva săptămâni gratis să învăț business de la acest om pentru că are atâta claritate cum rar am văzut. Și da, aceasta se reflecta și în modul în care creștea afacerea și în recenziile din online.

Creștere să

Scobind firma pe listă firme ( da, sunt tipul investigatorului în toate), văzusem creșterea constantă și sănătoasă. După una dintre puținele întâlniri pe care le am avut între 2017 și 2022, într-o discuție super – scurtă, am văzut viziunea lui Andrei cu focus pe cifre și orientare către client.

Site îmbunătățit pentru o mai bună experiență pentru client

Anii au trecut, am mai colaborat pe content din timp în timp via mail și vedeam constant cu un site-ul se îmbunătățește, fiind unul dintre puținele magazine online din portofoliul meu care creștea și investea bani, și pentru că lucrez online realizam că însemna BANI, pentru experiență mai bună pentru clientul final. Nu pentru SEO, nu butaforie, pentru experiență.

În timp…

Anii au trecut și chiar uitasem de remarca mea că aș lucra și gratis numai să învăț business de la Andrei și să văd care este echipa pe care eu o vedeam performantă din afară. În decembrie 2022 a venit propunerea să lucrez alături de echipa quickshop.ro. Adevărat e că m-am entuziasmat foarte mult și mi am adus aminte inclusiv faza cu învățat de la Andrei. Cum anii trecuseră era clar că n-aș mai fi lucrat gratis ( 🙂 ) , dar Da, voiam să lucrez la quickshop.ro.

Ce n-am cumpănit eu bine era contextul de viață care mă aflam și care oricum s-a schimbat foarte mult în jurul meu din ianuarie până în iulie, perioadă pe când am fost efectiv angajată. Inclusiv eu mă schimbasem, dar e altă poveste. Apropo dacă vă întrebați la ora actuală dacă acesta e un articol plătit răspunsul este absolut NU. De fapt, Andrei sau Ionuț, fondatorii Vertical CIA, nici măcar nu știu că la o această oră eu scriu despre părerea mea despre Quickshop.ro.

QuickShop.ro – parerile mele pe toate palierele

Dar să nu mai lungesc și Hai să vă spun părerile mele despre quickshop pe toate palierele pe care le văd acum: magazin online, marfă pe stoc, eficiență, fondatorii, sediu, echipă, orientarea spre client, corectitudine, angajator.

Magazinul online QUICKSHOP.RO

Magazinul online https://www.quickshop.ro/ îl vedem de afară, cunoșteam platforma pentru că o dezvoltase Ciprian, Ana Deea, așadar era orientat către ecomm și toate îmbunătățirile care erau făcute erau fix pentru e-comerț. În plus, quickshop.ro dezvoltase propriile tooluri de informare a clientului, spre exemplu când pleacă marfa, pe stoc sau nu tot felul de subcategorii și selecții care să ajute clientul să aleagă mai ușor.

E ce văzusem online și din afară, fără să știu că toate erau dublate în spate de platformă complexă care urmărea în mod real în stoc vs ce se afișează în magazin, iar echipa lucra sincron.

Nu știam că tot ce să vede în site e real în magazin, în depozit. Îmbunătățiri se fac constant, recurent, după cum sunt nevoile curente ale clientului, ale tale. Chiar acum în timp ce îți scriu, pun pariu că se mai dezvoltă un modul care să facă viața mai ușoară și să îți simplifice comanda.

Marfa pe stoc

Produsele chiar sunt pe stoc, spre deosebire de alte magazine care spun că marfa e pe stoc, dar de fapt e în stocul furnizorului. Nu unul, ci două depozite pline cu produse de confort și game variate sunt gata să plece către tine. Și aici nu blufez pentru că am făcut parte din echipă și încă fac parte din echipă, dar e interesant să știi și tu despre sincronizarea intrării de marfă, comandă, modul în care agentul introduce comanda și cum în timp real este preluat produsul de către echipa din depozit pentru a pleca la timp. Pentru că pasul următor e ca aceasta să fie sincronizată cu plecarea curierului la ora 3:00. De aici și mesaju petru tine X ore să plece azi.

Pentru că marfa e pe bune în stoc. Nu în unul, ci în două depozite.

Așa tu știi că marfa pleacă azi, mâine sau luni, așa cum vezi tu pe site. Și pe bune, chiar pleacă atunci când scrie.

Când ajunge la tine și dacă ajunge vreodată cu întârziere, să știi că nu e din cauza gestionării QuickShop, ci mai degrabă este responsabilitatea curierului, pentru că odată ce produsul ce a plecat de pe poarta quickshop.ro, magazinul nu mai are control.

De fapt, dacă tot scriu despre asta, hai să clarific și … Livrarea.

Livrarea la Quick Shop

Se face prin curieri (diverși), plus flota proprie care pleacă anumite tipuri de mărfuri sau la anumite destinații pe principiul eficienței pentru tine.

Restul produselor, cele care nu pleacă prin colegul nostru, sunt transportate de alte firme de curierat. Poate nu știi că un produs care ajunge de la București, de fapt de la Dragomirești Vale în cazul acesta, până cine știe unde în țară, poate trece prin două – cinci depozite. În tot acest traseu, produsul care pleacă de la quickshop.ro este încărcat și descărcat poate, uneori, cu mai puțină grijă sau cu mai multe ”întâmplări” pe drum. Astfel se întâmplă că uneori produsele ajung și deteriorate sau cu ambalajele deranjate.

De la QuickShop.ro, toate produsele pleacă intacte, chiar dublu ambalate. De fapt, hai să vă spun și despre ambalare.

Ambalarea produselor pentru livrare

Am văzut cu ochii mei în depozit, chiar am filmat. Dacă vrei, îți trimit și video, mă poți întreba în privat, dar îți confirm: produsele sunt bine ambalate, serios. Chiar există o politică de supra-ambalare suplimentară la toate produsele. Concret, toate produsele de la quickshop.ro pleacă ambalate cu încă un strat de polistiren deasupra și încă un strat de folie, așadar sunt temeinic împachetate pentru siguranță. Este un proces care consumă timp, dar colegii de la quickshop. îl fac cu seriozitate și nu glumesc.

De multe ori m-am întristat când am văzut recenzii care criticau modul în care a ajuns ambalajul sau poate produsul, sau poate clienți nemulțumiți (într-un fel pe bună dreptate) care au dat marfa retur pe motivul deteriorării. Sunt tristă pentru că știu cât efort se depune pentru ambalarea sigură a produselor. Hai să trecem la următoarea părere totuși, înainte să o dau în melancolii.

Părerea mea despre Quick Shop pe palierul eficienței

Scriam la început că unul dintre motivele pentru care m-am alăturat echipei era faptul că voiam să fac parte dintr-o echipă eficientă. Am aflat și cum se întâmplă eficiența și ce contează. Două sunt aspectele care contribuie la eficiența afacerii și a livrării produselor la timp.

Fluxuri automatizate și bine implementate

Pe de o parte sunt automatizările care nu lasă loc la greșeală, greșeală umană care poate apărea când lucrezi cu multe stocuri și comenzi multiple. Scriam mai sus că totul e sincronizat. Și da, totul este sincronizat: de la preluarea mărfii de la furnizor până la plecarea pe poartă a produsului către tine, totul este în flux, bine implementat și este monitorizat.

Echipa

Al doilea palier al eficienței este chiar echipa. Poate tu ai vorbit cu Emilia, cu Alin sau cu Cristina. Dar de fapt, în spate este o echipă care vede scopul final – clientul mulțumit – și pe bune îl vede. Fiecare are rolul lui în angrenaj și indiferent că lucrează în logistică, la contabilitate sau la vânzări, și da, noi cei de la marketing care eram cei mai puțini.

Echipa este diversă, fiecare este diferit. Până la urmă eu consider că e ok ca oamenii să fie diferiți și e ok să fie așa. Uneori, colegii din echipă, care sunt ca soarele și luna din punct de vedere al veleităților, lucrează împreună pentru ca, o să citez una dintre replicile pe care le tot auzeam, ”clientul să fie mulțumit.” Pe bune, chiar asta spun!

NB: Colegi, acum să nu cereți prime pentru că v-am lăudat, că o să vă cer eu drepturi de autor! 😀

Sediul

Ce te-ai aștepta de la o firmă de instalații amplasată în Dragomirești Vale cu două depozite? Vă spun eu, nu veți găsi vrafuri de cutii în partea accesibilă clienților. În sediu, la etajele 1 și 2, sunt multe flori, lumină, sala de întâlniri spațioasă, birouri cu multe plante. Pe scurt, ansamblu, armonios.

Fondatorii

Nu pot să nu scriu despre fondatori, mai ales că am vorbit despre eficiență. Nu ar fi existat nici fluxuri, nici echipă, nici stocuri, nici vânzări, nici o firmă care să crească sănătos dacă nu erau cei doi fondatori: Andrei și Ionuț. Și despre ei aș spune că sunt ca soarele și luna, dar se completează senzațional și au o relație de complementaritate, de armonie.

Pe de o parte este Andrei, cu care am lucrat cel mai mult pentru că el este cel mai implicat în dezvoltare și marketing. Echilibrat, vede oportunități dincolo de cifre și eficiență. Este chiar echilibrat, echilibrat. La un moment dat mi-a apărut un gând hazos: e ca în „Buddha și nonconformistul” (citiți cartea!): în echilibru, dar cu ochii pe cifre. De fapt, investește mai mult în implementare pentru client și date, decât în proiectarea lucrurilor. Adică în eficiență, nu în imagine.

Așadar, aviz marketerilor care vor să vândă butaforii și gogoși la QuickShop. Un mare NU! :))

Ionuț este carismatic, volubil, un om senzațional de vânzări și de achiziții. Șarmant, tot timpul în centrul echipei, este catalizatorul achizițiilor și al vânzărilor. Astfel, achiziție, vânzare, dezvoltare, implementare – rolurile sunt definite între cei doi fondatori și orientate către creștere, toate acestea cu orientarea spre clienți și, foarte important, cu dorința de armonie pe toate palierele de activitate. Așa am avut și eu una dintre revelațiile despre eficiență: echilibru, KPI, echipă, armonie și… corectitudine.

Corectitudinea

Nu pot termina povestea despre Quick Shop și ce părere am despre QuickShop.ro fără a scrie despre corectitudine: toate relațiile sunt corecte și pe bune sunt. Nu este doar o valoare trecută în site. Adică am fost angajată, tot ce a fost promis a fost îndeplinit. În relația cu clientul la fel: tot ce se promite se respectă.

Am mai fost și sunt colaborator și știu și am intrat în această relație de muncă știind că munca e muncă și plata e plată, niciodată cu întârzieri. E drept că atunci când se oferă corectitudine se așteaptă corectitudine și consider, la rândul meu, că așa e corect. Da, și eu am un atașament față de corectitudine. 🙂

Angajator

Relația cu Vertical CIA, în calitate de angajatori, a fost mai mult decât ok, mai ales că eu eram într-un context în care mă aflam într-un du-te vino. Se lucrează și de acasă, ceea ce poate fi un avantaj pentru unii dintre noi care locuim în București. Corectitudine pe toate palierele. Iar dacă vrei să vii la QuickShop ca angajat, te asigur că nu o să găsești o altă atmosferă mai faină la masă, cu oameni împreună, cu un simț al coeziunii și al lucrului în comun. Așadar, te bucuri de salariu la timp, cel care ți s-a promis, taxele plătite, bonusurile, când este cazul. Tot ce ți se scrie în acte, ți se dă. Cireașa de pe tort este o atmosferă super-faină la masă, mai ales vara în curte.

De final

Sper că pentru tine părerea mea venită din ”casă”, informațiile reale, pe bune, te-au ajutat să vezi măcar puțin QuickShop.ro prin ochii mei și încrederea pe care eu o am în companie, în magazin, în fondatori, în echipă.

Am fost 6 luni în casă și acum sunt la fel de aproape de casă, chiar dacă e în Vale, Dragomirești Vale ( 🙂 ) și eu în Deal, alt deal. 🙂 E o perioadă în care am trăit intens, am simțit din plin ce înseamnă responsabilitatea unui magazin online, câtă considerație și grijă implică o astfel de afacere.

Și, poate, te întrebi de ce am plecat totuși. După 10 ani de autonomie și ultimele 6 luni cu aspecte personale grele de rezolvat, era timpul să aleg. Facem alegeri și, uneori, putem ajuta mai mult din afară. Eu rămân aici să susțin echipa QuickShop.

Cu aceeași corectitudine și orientare către armonie. 🙂

Cu recunoștință,

Corina Ștefan

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather