Sano Touring, dincolo de proiectul de promovare online
Un proiect altfel, pentru un alt tip de turism
Există proiecte în care uneori te implici în mod personal, în care o colaborare este mai profundă prin implicațiile pe care acel proiect le are pentru tine. Pentru mine Sano Touring are conotații mult mai adânci prin abordarea temei turismului pentru toți, inclusiv a persoanelor cu dizabilități, ca o continuare a propriilor visuri de turism accesibil în România. De aici și dorința ca povestea să meargă mai departe prin serviciile de marketing prin conținut și promovare online.
Începuturile colaborării
Cunoșteam proiectul SanoTouring încă înainte de a prinde viață online. De fapt, chiar dacă nu ne-am aflat în același birou am lucrat ca o echipă. Am scris, modificat, ne-am consultat, am împărtășit idei. A fost unul dintre acele contexte în care simți din plin că te bucuri de evoluția tehnologiei, că ai la dispoziție platforme de file sharing, canale de chat, comunicare posibilitatea de conference call!
Am respectat multe aspecte ale colaborării cu Sano Touring, iar primul dintre ele a fost că într-adevăr s-a gândit la accesibilitate. Mi-a plăcut că atunci când ne-am pus problema ca site-ul să fie adaptat persoanelor cu dificultăți de vedere, nu a cerut modificarea site-ului de fațadă, ci a adoptat litere de dimensiuni sănătoase, care ulterior, prin App, puteau fi mărite realmente lizibil.
Ce am făcut efectiv împreună?
Am conceput pachete-povești, doar din editare am subliniat aspectele care în lumea internetului sunt enumerări sub forma unor ”bullets”, am scris articole pentru a acoperi secțiunile blogului din website-ul SanoTouring.eu: ”Places”, ”People”, ”Traditions”, ”Nature” , rubrici care de fapt spun povestea pachetelor de turism, altfel de pachete, alfel de turism. Într-un final, povestesc lucrurile frumoase ale unei nații, a noastră a românilor.
Odată live, socializăm pe Facebook și continuăm poveștile, dar și articole utile, care conțin informații despre România și români frumoși. În planificarea conținutului am luat în calcul ca vizitatorul website-ului să învețe din poveștile noastre despre noi, ca țară, și să poată naviga din articol, în articol, astfel încât să știe cât mai multe despre destinația România. Avem multe articole spuse și scrise, altele care se vor fi online curând și de care vă veți putea bucura urmărindu-ne pe http://sanoutouring.eu.
Conținutul Sano nu se referă strict la website, articole despre oameni și locuri frumoase sau tradiții specifice românilor sunt spuse și pe bloguri internaționale de călătorii. Pachetele de turism nu rămân doar on page, ci circuitele SanoTouring vor putea fi rezervate în agregatoare specifice de turism.
PR online- am abordat diverse publicații canale media globale pentru a include Sano Touring in articolele lor.
În zona de turism accesibil, vom continua să ne adaptăm cerințelor specifice fiecărui client, fiecărei nevoi în parte. Este un domeniu în care cu greu poți spune o poveste de turism, povestea unui circuit, întrucât alcătuirea unui pachet coerent, cap coadă, implică multe ajustări și necunoscute.
Ce vrem să realizăm prin marketingul prin conținut la Sano Touring? Conținutul este menit nu numai să atragă, ci să spună istoria unei Românii care se lasă descoperită într-un mod diferit, fără vampiri, fără Dracula, dar cu o istorie milenară, cu tradiții și locuri unice.
Povestea continuă și vă invităm să ne urmăriți!
IXPR.ro:
IXPR agenție de conținut și promovare online prin conținut, acreditată drept unitate protejată (UPA) în baza Legii 448/2006.