Tooluri pentru analiza SEO gratuita

Tool-uri de analiza SEO gratis  care  “vad” site- ul asa cum face Google

 

,,SEO este foarte important pentru un site” este una dintre afirmatiile cu care suntem obisnuiti toti din articole de specialitate sau din discutiile cu specialistii. Dar acest lucru in mod clar nu s-a schimbat. Algoritmii Google nu iarta pe nimeni si toata lumea trebuie sa aiba cunostinte de SEO pentru a-si putea promova afacerea asa cum trebuie. Dar oare ce faci este bine? Ne-am gandit ca cel mai bine este sa iti spunem ce tool-uri de SEO gratis ai putea sa folosesti pentru a verifica daca ceea ce faci este bun pentru a te promova.

seo- content seo - promovare online / advertoriale

 

 

  • Google Webmaster Tool (Search Console)

 

Este un instrument gratuit care reprezinta cea mai buna cale prin care sa verifici daca website-ul tau este prietenos cu utilizatorii, pozitionarea cuvintelor cheie in Google, date structurate, erori de indexare,  linkuri catre site si ce schimbari ai putea sa faci pentru ca lucrurile sa se indrepte spre calea cea buna.

Are o interfata foarte usor de utilizat si este unul dintre cele mai recomandate tool-uri SEO gratis, mai ales ca e jucaria Google.

 

  • Moz Pro Tools

Moz este un reper in analiza si success SEO si nu numai, continutul acestora fiind o adevarata academie de online.

Acesta este iarasi un instrument SEO foarte util care are o perioada de gratuitate de 30 de zile. Daca te-a convins si doresti sa il folosesti in continuare atunci va trebui sa platesti un pret lunar stabilit in functie de planul ales. Moz Pro Tools, daca vreti sa ii spunem asa, este un all in one, conceput pentru cresterea afacerii oferind instrumente de cercetare, creeaza rapoarte si optimizare. Daca aplicatiile Moz sunt prea mult pentru buget, urmariti totusi articolele lor, sunt foarte utile!

 

  • Semrush

 

Cu siguranta SEO inseamna si cum iti alegi cuvintele cheie pentru a crea textele care sa aduca trafic pe website. Astfel puteti analiza si ce tipuri de cuvinte cheie folosesc competitorii din domeniul de activitate pe care il aveti astfel incat sa puteti crea si voi un model functional care sa converteasca niste simple informatii in vizitatori sau chiar clienti. De asemenea, este un tool SEO gratis care va permite sa vizualizati si care sunt competitorii de top sau sa descoperiti noi posibilitati de a va face reclama pe platforme pe care nu le-ati mai utilizat pana acum,  dar destul de populare in generarea de trafic. Este un tool SEO complex care chiar si in varianta free iti ofera o analiza buna.

 

 

  • Woorank

 

Este un tool SEO gratuit care creeaza in mod automat o recenzie a website-ului tau. Una dintre problemele unui webdeveloper, administrator, evaluator SEO este sa stabileasca impactul actual al website-ului sau. Woorank este o aplicatie ce ofera informatii cu mult superioare fata de oricare altele intrucat ofera foarte multe informatii pretioase si genereaza rapoarte complexe.  Acorda un punctaj de evaluare SEO, iti arata ce ai de imbunatatit. Exista varianta gratuita, dar pentru rapoarte eficiente. La variata free am vazute uneori rateuri in a identifica social media.

 

 

  • Ryte

 

Ryte  este un tool folosit inclusiv de Yoast SEO, pluginul cel mai des utilizat in site-urile WordPress. Ryte are pachete de analiza SEO completa, dar si o aplicatie care masoara succesul continutului scris.   In plus, Ryte si-a lansat o publicatie online unde scriu specialisti europeni despre SEO, promovare online, content si tot ce inseamna comunicare in aceast era. 

 

Folosesc acum Ryte Content Success si aplicatia  e foarte utila, pentru ca nu te mai provoaca sa analizezi daca indeplinesti diverse criterii SEO. E cu atat mai util daca este  novice in scrierea de articole sau advertoriale SEO. In plus, este simplu de folosit si iti ofera sugestii ca sa imbunatatesti textul.

 

Acestea sunt doar cateva tool-uri gratuite de SEO pe care le puteti utiliza insa, mai sunt si altele. Cele enumerate sunt cele mai utilizate dar si cele mai eficiente din punct de vedere al informatiilor pe care le ofera utilizatorilor. In momentul in care iti construiesti un website trebuie sa stii cat de mult mai trebuie sa muncesti la el pentru a genera rezultatele dorite.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

You must be logged in to post a comment.