Inbound marketing Content Marketing Content Strategy

Rolul articolelor in inbound marketing si optimizarea seo

Inbound marketing.Content Marketing.

Content Strategy.

 

Aceeaşi Mărie, cu altă pălărie

Există dispute pe tema termenilor folosiţi precum Inbound marketing,  Content Marketing,  Content Strategy etc.  Care e  diferenţa, care este corect?

Voi vorbi puţin despre fiecare termen în parte şi fiecare trage concluziile.

Inbound marketing

Hubspot are cea mai cuprinzătoare definiție a inbound marketing, denumindu-l  cea mai buna metodă de a transforma străini  în clienţi.

Inbound marketing-ul se află la polul opus marketing-ului tradiţional. Pe de o parte strategiile clasice de marketing sunt  intruzive şi deranjantante. Luaţi exemplu  telemarketingului. De câte ori nu aţi înjurat un agent de vânzări  care v-a sunat exact când vă era lumea mai dragă sau, dimpotrivă, mai grea! Sau gandiţi-vă de câte ori, în ultima perioadă, aţi părăsit un site pentru simplu fapt că avea un pop-up deranjant!

Ciclicitatea procesului de a atrage, transforma, incheia si incanta „buyer persona” (segmentul de public/ tipologia de public pe care o vizezi) în Inbound Marketing.

Inbound marketing

Pe de altă parte, evaluaţi câte site-uri vizitaţi şi chiar lecturaţi pentru a culege informaţiile de care aveţi nevoie.

De aceea spun că la polul opus se află inbound marketing-ul.  Odată  cu dezvoltarea Internetului  consumatorii sunt mai greu de atras cu o reclamă, ci aşteaptă ca înainte să le aduci plus valoare prin informaţia pe care o împărtăşeşti cu ei.  În plus, având atâtea opţiuni, este evident că sunt mult mai informaţi şi, prin urmare, mai pretenţioşi. E timpul să luăm în serios însemnătatea conţinutului de calitate.

Content marketing

Despre aceasta am mai scris in pagina principală, dar o scurtă reamintire nu strică!

Potrivit  Institutului de Content Marketing, Content marketing  sau în limba română marketingul prin conţinut- marketingul de conţinut   este:

o abordare strategică care se bazează pe crearea şi distribuirea de conţinut valoros, relevant şi consistent pentru a atrage şi a angaja o audienţă bine definită şi, într-un final, să conducă acţiuni profitabile  în calitate de consumatori.

 Pe  scurt creaţi conţinut scris, foto sau video relevant, care să aducă informaţii  de real folos pentru vizitatorii site-ului. Altfel spus:

Fluxul content marketing/ marketing prin continut

Content strategy

Content strategy planifică  crearea, publicare şi administrarea unui  conţinut folositor şi utilizabil.  Calendarul editorial este instrumentul care vă ajută în planificarea efectivă a conţinutului unui blog de companie.

Ajungând la acest  capitol ne dăm seama că termenii diferă, dar modul de lucru al content strategy , content marketing şi inbound marketing se suprapun.  Denumit diferit, cu unele modificari de perspectivă,  cei trei termeni definesc acelaşi lucru: conţinut Copywriting (la cerere cu copyright) de calitate (articole, fotografii, video etc) puse la dispoziţia publicului larg. Acesta interacționează cu afacerea, cu  viziunea și valorile ei. Într-un fel, conținutul continuu spune povestea unei afaceri, de aceea este un proces continuu de branding.

angrenajul content marketing

Texte unice  în economia Content marketing

Content marketing  înseamnă conţinut de calitate, aceasta înseamnă inclusiv unicitatea textului, filmului sau a fotografiei.  Este corect să spui şi altora despre ideile unui  guru din domeniul tău, dar spune cine este acea somitate! Este absolut relevant să te documentezi, dar formulează-ţi singur ideile, nu copia! Când nu îţi aparţine o idee sau,  hai să o numim, o piesă de conţinut e frumos să citezi sursa.

[

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather