Blog de companie

Blog-ul de companie în strategia de content marketing

Marile companii îl practică intensiv, micile firme nu pot creşte fără el, blogging-ul e ca un sport de performanţă blogul de companie. de ce sa ai unulîn promovarea online… Dincolo de metafore, blogul este un instrument de marketing intens utilizat în afaceri de toate dimensiunile, dar şi o portavoce a firmei către publicul larg.  Fiindcă metodele tradiţionale de marketing pierd teren,  prin blogging compania îşi poate atrage vizitatori, mai mult chiar, clienţi. Sunt rare cazurile de firme care nu au blog, iar dacă vă număraţi printre ei,  poate  astăzi este cel mai potrivit moment să începi.

Câteva motive să ai un blog de companie activ

  • Conţinutul unui blog este  parte a strategiei de content marketing, altfel spus aduce clienţii spre afacerea ta. E forma ideală când clietul te caută, tu nu îl agasezi, ci doar fructifici faptul că el te cunoaşte.
  • Creezi conţinut, creezi lead-uri. Creezi lead-uri, poţi să începi procesul de vânzare! Potrivit unui studiu întocmit de Hubspot, companiile care au blog au şi vânzări cu 60% mai mari.
  • Spuneam că blogul este parte a unei strategii de content marketing. E chiar mai mult, este  nucleul, piesa principală! Tot conţinutul creat orbitează în jurul blogului, fie că vorbim despre Facebook, Google +, Youtube, Pintrest…
  • Îţi dă posibilitatea să afirmi expertiza companiei.  Articolele scrise pe domeniul tău de activitate, în acelaşi timp relevante pentru vizitatori, îţi consolidează poziţia de expert în domeniu.
  • Blog-ul consolidează marca pe care o promovezi. Articolele îţi oferă posibilitatea să vorbeşti despre proiecte, viziune, echipa sau  chiar despre produsele tale.
  • Îţi poate crea PR.  Scrie bine, scrie de despre ce trebuie şi s-ar putea ca jurnaliştii să îţi ceară opinia!
  • Deoarece fiecare articol din blog îţi creează vizibilitate pe termen lung, un blog activ reprezintă  o investiţie de marketing de durată, la costuri mici.
  • Rezultatele blog-ului pot fi cuantificate prin instrumente de analiză. Poţi vedea care sunt subiectele cele mai interesante, cum au navigat vizitatorii si, implicit, ce alte subiecte îi interesează.
  • Îţi poate fideliza clienţii, ca mai apoi să lucreaze în favoarea ta pentru recomandari.  Un client mulţumit care îţi urmăreşte blog-ul se poate întoarce urmărind conţinutul blogului. Dacă articolele sunt relevante şi de calitate,  relevant preocupărilor tale, clientul poate recomanda prietenilor blogul companiei tale.

 

 Ce este util pentru un blog de companie?

  • În primul rând să scrii pentru oameni. Informaţiile sunt pentru oameni, vizitatorii tăi sunt oameni, la fel şi clienţii tăi.  Conţinutul este pentru publicul tău, pentru tipologii ale publicului tău,  pentru aşa numit ”Buyer persona”. Nu trebuie să înşiri verzi şi uscate pentru motoare de căutare fiindcă, odată ce vizitatorul  a intrat şi  a văzut un articol non-sens, pleacă şi nu se mai întoarce.
  • Scrie relevant, nu vorbi depre salata cu varză într-un blog auto. Noi am făcut un test şi rezultatul este dezastruos.
  • Planifică-ţi articolele. Un calendar editorial pentru articolele pe care le vei pune pe blog, te ajută să îţi urmăreşti strategia de inbound marketing.  
  • Foloseşte imagini sugestive.
  • Urmăreşte ce  funcţionează. Ce nu, repetă. Mâine vei fi mai bun!

Încă ceva! Comparam la început blogging-ul cu un sport de performanţă în promovare. Aceasta fiindcă se rezultatele se văd în timp, necesită timp şi muncă îndelungată, dar efectul te răsplăteşte când începi să culegi roadele muncii!

Mulţumim pixabay.com pentru fotografie!

Scrie-ne!

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather