Optimizare SEO versus continut online

Ajuta continutul in optimizare SEO? Fara sa fim aroganti conteaza cine scrie articolele.

 

V-ati facut un site de companie fain, functional, care se intoarce dupa soare. Ati citit peste tot ca ar trebui sa investiti in optimizare SEO Marketing prin continut. Copywriting. Optimizare SEO versus articolesi nu prea stiti de unde sa incepeti. Fara continut, fara descrieri bune, care sa specifice ce faceti sau ce vindeti si fara articole Utile, optimizarea este un efort neroditor. De ce? Pentru ca fara public, fara clienti, nu exista afacere online, iar textele folositoare si scrise SEO va ajuta sa iesiti din capacana  information overload.

 

Care e provocarea optimizarii SEO a unui site ca acesta sa lucreze pentru tine?

 

A avea o pagina web este la fel de important pentru afacerea ta, cum este important pentru tine sa poti comunica in voie cu cei dragi. Bineinteles, un site este mai mult decat un instrument de comunicare, un site ofera si o modalitate foarte buna de a-ti construi o imagine. Si bineinteles, din acest punct pleaca cea mai importanta intrebare. Cum faci ca site-ul tau sa devina un instrument eficient pentru construirea imaginii tale?

Ei bine, un raspuns foarte simplu este cat de usor iti este sa gasesti site-ul? Motoarele de cautare ca Google, Bing sau Yandex sorteaza rezultatele cautarilor in functie de popularitatea paginilor. Asadar, de aici mai avem o intrebare excelenta, mai exact, cum iti urci site-ul in lista de rezultate ale motoarelor de cautare? Pentru asta exista serviciile profesionale de online-content, prin care experti in SEO (Search Engine Optimization) creaza continut pentru orice tip de site.

Ce rol au articolele si optimizarea SEO?

 

Rolul articolelor in inbound marketing si optimizarea seoArticolele pe blogul unei companii sunt utilizate in mod deosebit pentru optimizarea SEO, dar aceasta nu este scopul primar. Este evident faptul ca un site este cu atat mai cautat cu cat ofera un continut mai bun,  alaturi de functia sa principala. In traducere, un magazin online va atrage mai multi vizitatori daca pe langa paginile de produse mai exista si informatii sau articole cu subiecte utile aferente. Aici intervine adevaratul rol al continutului creat pentru a duce site-ul dumneavoastra in prima pozitie a motoarelor de cautare.

 

Un alt rol important al articolelor SEO  este promovarea online. Fara utilizatori, potentiali clienti, care sa viziteze site-ul, pe care sa ii informezi fara sa le vinzi, nu creste afacerea.  Promovarea prin articole se numeste in termeni de specialitate content marketing sau inbound marketing ( cand se apeleaza si la alte canale de promovare in afara de cele proprii), iar menirea acestei forme de marketing este de a atrage, converti, vinde si loializa publicul online care interactioneaza cu afacerea.

Cum functioneaza continutul in optimizarea SEO?

 

Ca mod de functionare a articolelor si a advertorialelor SEO, putem spune ca acestea contin anumite expresii si cuvinte, asa zise cheie care odata introduse in articol permite motorului de cautare sa identifice site-ul mai repede in functie de cautarea utilizatorilor. Se crede si este partial adevarat,  ca, de exemplu daca intr-un articol despre echipamente de sonorizare se va regasi de cateva ori o expresie gen “echipament audio”, articolul va aparea in prima pagina de rezultate a motoarelor de cautare atunci cand un utilizator va cauta informatii despre echipamente audio. Dar aceasta nu e tot. Pentru ca un articol sa fie relevant SEO sunt o multi de alti factori care implica documentare si know-how.

Mai mult chiar, un articol trebuie sa fie util, concis si practic, nu doar scris pentru SEO. Informatiile continute trebuie sa fie utile si valide din punct de vedere al corectitudinii. De fapt, acesta este criteriul primar, pentru ca nu trebuie sa uitati ca articolele trebuie citite de oameni, iar fara cititori sunt inutile.

 

Alege  continut de calitate

 

Asadar, ca importanta, articolele SEO si in special continutul SEO sunt vitale pentru oricine doreste sa optimizeze site-ul pentru motoarele de cautare. Insa pe langa rolul tehnic al acestor materiale mai apare si rolul de marketing direct. Practic intr-un astfel de articol pot fi introduse informatii, dar pot fi tratate si subiecte care sa atraga cititorii. Astfel, nu numai ca veti atrage trafic pe site, dar veti obtine si un numar de cititori care urmaresc de-aproape activitatea de pe site. Putem vedea acest grup de vizitatori ai site-ului dumneavoastra ca potentiali clienti pentru produsele si serviciile pe care le oferiti.

Este evident faptul ca orice vizitator al paginii web isi doreste calitate si mai ales o informatie utila. Asadar, oferiti mai mult decat produse si servicii, oferiti o informatie curata, punctuala si mai ales, concisa si utila. Numai un expert in continut online poate realiza un plan editorial potrivit site-ului vostru.

 

Articolele scrise dupa acest plan devin o platforma excelenta de comunicare si chiar si de plasare a produselor. In concluzie daca va doriti un site usor de gasit si care sa atraga utilizatori, potentiali clienti, nu uitati de continutul acestuia.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

You must be logged in to post a comment.