Marketing prin Continut

Marketing prin continut. Copywriting

Servicii de marketing prin conținut

Marketingul prin  conţinut  este o tehnică specifică prin care creați şi distribuiți ”conţinut” (text, imagini, video, aplicații etc) pe care să îl distribuiți către public. Scopul este să creați notorietate și, bineînțeles, vânzări.

Conținutul trebuie să fie relevant şi consistent să dea roade în procesul dumnevoastră de comunicare- marketing, ulterior de vânzări.

La început era cuvântul” este valabil în tot ce ne înconjoară, inclusiv în marketingul prin conținut, iar noi ne-am specializat în conținut text și copywriting, fără a ne dezice de restul aspectelor. Fiecare imagine,  scenă a unui videoclip sau aplicație are la bază o reprezentare sau descriere, în care soclul constă în cuvintele puse în povești sau articole utile. 

Brand Storytelling

Continut pentru notorietate/SEO/leads

  • Brand name/ slogan
  • Comunicate de presa
  • Management social media si Promovare prin  email marketing
  • Promovare prin retele de socializare

Continut Vizual

  • Concepte si grafica logo
 

Servicii de content marketing

Cand Conținutul este Rege! noi îţi dăm regatul şi calul înapoi!

Copywriting

Internetul a devenit o provocare a creativității și unicității conținutului. Oricare ar fi situația, fie că trebuie să descriem funcționalitatea și avantajele unui nou produs/ serviciu, fie că scriem un slogan nou pentru firma pe care ați înființat-o, fie că aveți o poveste de spus pentru brandul dumneavoastră, toate impun unicitate.

BLOG – content wiriting

Blogul a devenit un canal de comunicare cu publicul online, în același timp, toți experții SEO recomandă actualizarea conținutului pentru optimizare. Noi documentăm şi scriem articolele care vor fi publicate numai după ce dumneavoastră le acceptați conținutul.

Articolele vor conține articole valoroase şi educativă pentru publicul existent sau potențialii clienți. Prin  informații  de calitate şi actualizate vă puteți atrage  un public nou pe blog-ul dumneavoastră,  şi în mod firesc către produsele sau serviciile pe care le oferiţi.

Comunicate de presă

Subiectul va fi propus de client, documentat de IXPR şi  trimis clientului spre aprobare. Comunicatul  listat pe site-uri dedicate. Niciun text nu va fi postat fără aprobarea Clientului.

Comunicatele de presă vă permit să fiţi mai aproape de publicul dumneavoastră, iar publicul  să  fie la curent  ultimele noutăţi.

Toate textele vor fi unice, pornind de la informațiile cuprizătoare pe care le furnizați. Consistența acestora ne susține creativitatea și priceperea.

Advertoriale sau articole online

Poveștile vă spun povestea, linkurile cresc vizibilitatea.

Linkurile către website-ul afacerii dumnevoastră sunt importante, atât ca prezență pe Internet, dar și pentru browser-e să vă poziționeze website-ul cu reputație bună (linkbuilding). În mod ideal, articolele blogului de companie și noutățile pe care le puneți online trebuie să aibă ”puterea” de expertiză necesară să îi provoace pe vizitatorii website-ului să citeze informația, pe care să o dea mai departe, cum zicem noi românii, să ”îl sharuiască”.

Există și cea de a doua variantă: să cumpărați ”spațiul” pe un website potrivit nișei dumneavoastră de afaceri. IXPR scrie articolul.

Newsletter:

Aveţi noutăţi? Trebuie ca toată lumea să afle de ele!  E-mail marketing-ul este un instrument de bază în comunicare în întreaga lume, cu atât mai mult în România. Noi ne ocupăm de mesaj, după ce am profilat publicul. 

Modalități de colaborare:

Putem lucra pentru proiecte punctuale: descrierea unui website de produse sau servicii, slogan, articole sau comunicate de presă.

A doua modalitate de lucru este sub formă de abonament, modalitate pe care o recomandăm în contextul în care conținutul trebuie să aibă relevanță și consistență.