IXPR stie ce face si face ce stie

Suntem în prima pagină Google!

 

 

Hehehe, fârtaţii babei, fapte prin vorbe!

 

Când am stabilit că vreau să ajungem în prima pagină Google cu sintagma  marketing prin conţinut, am Prima pagina in Google pentru marketing prin continutsocotit două chestii:

 

  1. Credem în ce facem, că marketingul prin conţinut este metoda de promovare online funcţională. Un loc confortabil în rândul din faţă te ajută să guşti mai bine spectacolul Internet.
  2. Dacă tot  vindem vorbe (până la urma urmei, asta este marketingul prin conţinut!) să le facem utile şi să conducă spre fapte (să fim cât mai în faţă în Google în ciuda unui context concurenţial acerb),  să arătăm că nu vindem vorbe goale.

 

În acelaşi timp,  considerând sloganul “Feel Content. Online Marketing Content.”, IXPR a demonstrat într-un timp scurt că prin profesionalism şi pasiune, marketingul prin conţinut dă roade şi este o cale eficienta de promovare online. Sloganul firmei de consultanţă surprinde, prin cele două interpretări ale aceleiaşi sintagme, viziunea  şi misiunea IXPR. Dacă interpretarea "Simte conţinutul. Marketingul online prin conţinut" reprezintă viziunea şi crezul că marketingul conţinut este prezentul şi viitorul promovării online, "Simte-te mulţumit. Mulţumit de marketingul online" este misiunea şi promisiunea faţă de clienţii IXPR, care vor fi încântaţi de rezultatele pe care firma noastră le prestează.

 

Ştiu că tonul meu este în mare parte a timpului informal. Asta fiindcă îmi fac munca din plăcere. Pe de altă parte,  dacă eşti scorţos, nu înseamnă neapărat serios. Eu folosesc un ton jucăuş, munca,  în schimb, o iau întotdeauna în serios!

 

Pe prima pagină în google în două luni

 

Cronologie

  • În decembrie 2014 am realizat că facem  conţinut de ceva vreme, iar site-ul web avea un domeniu total nereprezentativ.
  • Am rezervat domeniul ixpr.ro în aceeaşi perioadă
  • Am făcut inhouse  cea mai rapidă variantă de site
  • Abia în februarie  a  sticlit o voce în minte: "Băăă,  tu e promovezi online prin conţinut sau ce pălăria mea faci? Câtă credibilitate ai cu un site gol? Ok, timpu'- timp, clientu'- client…dar…"
  • De atunci încolo: Atitudine frate!
  • Long tail keyword: 
  1.  marketing prin conţinut că asta facem!
  2. Secret! Al doilea îl spunem când îl aducem şi pe el în prima pagină
  • Obiective secundare pentru site-ul IXPR (ar fi al treilea obiectiv al firmei):  să păstrăm locul pentru marketing prin conţinut şi să aducem în primele trei pagini Google, alte trei sintagme.
  • Obiectul primar al IXPR? Promovare eficientă pentru clienţii noştri,  clienţi mulţumiţi, conţinut de calitate, respectare termenelor, găsirea celor mai bune metode de promovare online a Clienţilor existenţi
  • Obiectiv secundar IXPR? Creşterea numărului de clienţi, concomitent cu creşterea echipei.

 

Ca să vă reamintim ce facem

 

Ce face IXPR?

 

Consultanţă Marketing prin Continut, preponderent text copyright, pentru promovarea online a afacerilor şi anume:

 

–  slogan  de companie

– consultanţă în planificare, elaborare,  distribuţie a  continutului text unic (articole pentru blog, descriere de produse si servicii, advertoriale si articole publicitare). Stilul jurnalistic îl adaptăm modului în care cititorii zappează conţinutul unui articol:

– Analiza conţinutului, a competitorilor şi planificarea acestuia. Reanalizarea periodică.

– Consultanţă pentru distribuţia articolelor publicitare, dar şi pe canalele de social media.

 

Planuri de dezvoltare:

– planificare, elaborare, implementare şi distributia continutului video-animat

-servicii integrate de consultanţă şi implementare comunicare online, de la webdesign, conţinut diversificat (articole, animatie si video).

 

Vreţi să vă creşteţi vizibilitatea online?

 
Submit
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Write a Reply or Comment

Your email address will not be published.