Conţinut direcţionat

Conţinut salon. Frizerie

Cum adaptezi conţinutul pentru publicul tău

O cale de mijoc pentru un salon premium amplasat într-un cartier bucureştean

Ieri am trebuia să fac un advertorial pentru un salon proaspăt înfiinţat din unul din cartierele bucureştene.  Când am ajuns  de am făcut un tur, mi-am dat seama că am nişte chestii pe care trebuie să le iau în seamă:  

  1. Salonul era prea fain să îl descriu simplu salon de cartier, iar materialele folosite erau de mega-calitate. Ar fi fost pur şi simplu nedrept faţă de munca oamenilor care au făcut o treabă bună!
  2. Preţurile erau foarte bune pentru rafinamentul locului şi calitatea produselor cosmetice folosite;
  3. Dacă nu îl prezentam în contextul cartierului,  pierdeam exact potenţialele cliente din cartier;
  4. Dacă îl descriam drept un salon fain, dar nu îl încadram în  zonă, apărea aceeaşi problemă : clientele cu buget nu ar fi venit de departe, clientele din zonă l-ar fi considerat prea scump.

Ce am făcut?

 

Am întrebat proprietara  salonului dacă a vorbit cu clientele sale despre motivele care le aduc în salon, am desprins principalele motive şi am împletit în jurul acestora, a  locaţiei premium, a igienei şi a cartierului.

 

Acesta poate fi un exemplu simplu, aplicat unei afaceri mici,  a cum puteţi întocmi un profil relativ de Buyer persona  şi modul în care acesta vă foloseşte.

Astfel, am scos câteva idei centrale:  

  • Salon premium la preţuri de cartier,
  • Legal, igienic şi respect pentru clienţi
  • Salon-boutique de cartier  ( acesta a fost şi subtitlu, pe care l-am descries hazos)

De aici încolo, a fost  simplu, oricum sunt multumită, cred că am făcut o treabă bună. Rezultatele le vedem mai târziu.

Spor la scris!

  [CONTACT_FORM_TO_EMAIL id=”1″]

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather