Cum adaptezi conţinutul pentru publicul tău
O cale de mijoc pentru un salon premium amplasat într-un cartier bucureştean
Ieri am trebuia să fac un advertorial pentru un salon proaspăt înfiinţat din unul din cartierele bucureştene. Când am ajuns de am făcut un tur, mi-am dat seama că am nişte chestii pe care trebuie să le iau în seamă:
- Salonul era prea fain să îl descriu simplu salon de cartier, iar materialele folosite erau de mega-calitate. Ar fi fost pur şi simplu nedrept faţă de munca oamenilor care au făcut o treabă bună!
- Preţurile erau foarte bune pentru rafinamentul locului şi calitatea produselor cosmetice folosite;
- Dacă nu îl prezentam în contextul cartierului, pierdeam exact potenţialele cliente din cartier;
- Dacă îl descriam drept un salon fain, dar nu îl încadram în zonă, apărea aceeaşi problemă : clientele cu buget nu ar fi venit de departe, clientele din zonă l-ar fi considerat prea scump.
Ce am făcut?
Am întrebat proprietara salonului dacă a vorbit cu clientele sale despre motivele care le aduc în salon, am desprins principalele motive şi am împletit în jurul acestora, a locaţiei premium, a igienei şi a cartierului.
Acesta poate fi un exemplu simplu, aplicat unei afaceri mici, a cum puteţi întocmi un profil relativ de Buyer persona şi modul în care acesta vă foloseşte.
Astfel, am scos câteva idei centrale:
- Salon premium la preţuri de cartier,
- Legal, igienic şi respect pentru clienţi
- Salon-boutique de cartier ( acesta a fost şi subtitlu, pe care l-am descries hazos)
De aici încolo, a fost simplu, oricum sunt multumită, cred că am făcut o treabă bună. Rezultatele le vedem mai târziu.
Spor la scris!
[CONTACT_FORM_TO_EMAIL id=”1″] |
by