Promovare website și copywriting

Promovare website: perspectiva copywriter-ului

Update

Scriam în urmă cu mai multă vreme că nu există promovare website în afara conţinutului onpage, iar blogul de companie aduce plus valoare imaginii şi notorietăţii unei entităţi economice. Recent echipa JurisFirme.ro a fost vizitată de către echipa de ştiri a Observator. De ce? Articolele pe care le-am scris pe blog au asigurat poziţionarea companiei drept autoritate în domeniu i s-a cerut opinia. 

***

 

Tot spun de la o vreme că în promovarea website pe Internet nu este posibilă în afara conținutului text. Există, de Promovare Website - copywritingasemenea, pe Internet o sumă de rețete cum să scrii conținutul. Unele sunt aplicabile, fără îndoială. Scriind cu perseverență ai roade, culegi recoltă. Există lucruri care uneori le ratăm. Mă voi limita la un punct de vedere al copywriter-ului în general, în contextul unui Google din ce în ce mai deștept care înțelege din interogare ce a vrut omul de la el.

Promovarea unui website poate fi targetată prin cuvinte cheie, dar…

Am remarcat recent ca multe website-uri sunt înțesate  de cuvinte cheie folosite în lupta de a optimiza organic poziționarea în Google, așa numitul ranking. Recunosc, am făcut și eu chestia aceasta, pornind de la o listă cu foarte multe cuvinte date  să lupt cu un text ca  acesta  să sune natural.  Din punct de vedere al copywriter-ului e o provocare, dar și o nebunie totală.

Povestea este că, uneori, cuvintele cheie folosite, foarte căutate nu îți aduc clienții, publicul, pe care ți l-ai dori. Iar dacă există conversie pentru acele cuvinte simple, posibil să nu fie rentabilă,  fie fiindcă necesită alte resurse sau să fie prea puțin profitabile financiar. Spre exemplu, dacă adaugi cuvântul ieftin la final, să nu te întrebi de ce toți negociază cu tine la sânge și vor să te vinzi aproape gratis.

Din punct de vedere al Google cel deștept, cuvintele potrivite ajută, mai ales în contextul  long tail keywords (ceea ce am numit mai devreme cuvinte cheie lungi), iar un cuvânt mai lung posibil să îți aducă potențialul client plătitor în prag. Bine, atâta timp cât nu folosești  gratuit  în sintagma ta!

Și în final, dar nu la urmă, există factorul uman. Fiecare are tipare de expresii provenite din mediu și cultură  diferite și va cauta sintagme potrivit modului în care vorbește natural. Așa s-ar putea targeta,dar deja aici intervine știința. 

Pe de altă parte, Google continuă să se deștepte, iar trucurile care încă mai funcționează astăzi să îl manipulezi în poziționări, posibil să nu mai funcționeze pe măsură ce Rank Brain va evolua. Atunci copywriting-ul pentru web și-ar putea reintra în drepturi.

În promovarea unui website, copywriting-ul este important. 

Exista limitari de bun simt

 

Conținutul text unic și util  este important, este chiar esențial. Dar copywriting-ul nu face minuni fără să investești în multe alte lucruri precum un website funcțional și prietenos cu utilizatorul,  SEO, administrare social media și lista continuă. Nu poți face performanță doar prin articole pe website sau o descriere impecabilă a produselor sau serviciilor. Din acest motiv mi-am ales colaboratori faini care sa le faca pe toate.

Având doar copywriting de calitate de cum ai avea un motor super-performant, dar masina nu are roți, caroserie și toate elementele unei mașinării complexe.
 

Ce vreau să spun prin acestea? Că performanța unui website este dată de o serie de factori, de muncă de echipă eventual, de invetiții pe toate planurile. Tot am dat exemplul  mașini: nu îți poți dori Ferrari-ul promovării când plătești doar farul!

Promovarea website-ului gândește dincolo de Internet, gândește-te la oameni

Când vine vorba despre conținut copywriting antreprenorii se gândesc la cuvinte cheie să crească în ranking (poziționare Google), oamenii se asteaptă să citească un text care îi interesează.Aici intervine nevoia de a împăca cele două, implicit cercetarea, testarea și rezultatul.

Întreabă-ne cum ți-am promova ție site-ul!

Trimite!
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Write a Reply or Comment

Your email address will not be published.